به گزارش خبرگزاری کرامت؛ در فضای موهوم توئیتر که لاف و بلوف و خالیبندی هیچ کنتوری نمیاندازد و سر بیصاحب میتراشند، «یک میلیون و دویست هزار توئیت» برای اعتصاب کذایی در شده! با این حال، در ازای این رگبار مشقی توئیت، بیست مورد تصویر و ویدئوی ولو مات و مبهم هم ارائه نکردهاند؛ چرا؟ چون همه کسبوکارهاـ به جز گالری جواهرفروشی علی دایی در تجریش!ـ دایر هستند و منطقا نمیشود مغازههای باز و مردم در حال تردد و خرید را به عنوان اعتصاب فاکتور کرد. شده حکایت جن و بسمالله. آنور آبیها چرا این قدر گل درشت، خودشان را سوژه خنده میکنند؟! یک میلیون و دویست هزار توئیت با خروجی تقریبا صفر که حتی نتوان گفت: «کوه موش زایید؟!» عجب غلطی کردند و چه شکری خوردند، با این سوژهای که خودشان ساختند و خودشان هم انگشتنما شدند.
« خبرگزاری کرامت، راوی حقیقت »
در عصر فریب، در روزگاری که با جنگ روایتها توسط امپراطوریهای رسانه ای رو به رو شده ایم در زمانی که حقیقت را به گردباد میسپارند تا دیده نشود و در دنیایی که خاموشی را برای تاریکی میخواهند ما شمعی برافروخته ایم تا سر آغاز روشنایی گردیم، صدای بینوایان شدهایم تا روایت کنیم حقیقت را...
دفتر مرکزی خبرگزاری در محل ساختمان مرکز اطلاع رسانه و رسانه های نوین مجمع جهانی کرامت است.
تمامی فعالیتهای «خبرگزاری کرامت» در مسیر آگاهی بخشی و برای تعالی بینش است، این خبرگزاری زیر مجموعهای از مرکز اطلاعرسانی و رسانه های نوین «مجمع جهانی کرامت» بوده و فعالیت های آن با هماهنگی آن نهاد معظم صورت میگیرد. ضمنا بروندادها و محصولات متنوع رسانه ای این مجموعه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و فعالیت های آن متاثر از تشکیلات مومنانه مجمع جهانی کرامت و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.